ITIL (7 vs 8)

ITIL (7 vs 8)

Versija 7 iš 27 Sau 2008, 17:38

Main
 
Redaguoti versiją
← Compare with Previous Revision

Versija 8 iš 27 Sau 2008, 22:40

Main
 
Redaguoti versiją
Compare with Next Revision →

Content

Line #1 Line #1
-'''ITIL''' - (iš angl. Information Technology Infrastructure Library) - verslo valdymo teorija, orientuota į darbo optimizavimą bei kokybės užtikrinimą IT kompanijose. Santrumpa kilusi iš to, kad pirminis ITIL variantas susidėjo iš kelių dešimčių skirtingus IT įmonių procesus aprašančių knygų - IT valdymo bibliotekos. ITIL yra pripažintas standartais: D. Britanijos [[BS-15000]] bei tarptautiniu [[ISO-20000]], kartu ITIL yra suderinamas ir su visais [[ISO-9000]] reikalavimais. +'''ITIL''' - (iš angl. Information Technology Infrastructure Library) - ITT verslo valdymo metodologija, orientuota į darbo optimizavimą bei kokybės užtikrinimą IT kompanijose ar įmonių IT padaliniuose. Santrumpa kilusi iš to, kad pirminis ITIL variantas susidėjo iš kelių dešimčių skirtingus IT įmonių procesus aprašančių knygų - IT valdymo bibliotekos. ITIL yra pripažintas standartais: D. Britanijos [[BS-15000]] bei tarptautiniu [[ISO-20000]], kartu ITIL yra suderinamas ir su visais [[ISO-9000]] reikalavimais. 
   
Teisė į ITIL prekinį ženklą priklauso D. Britanijos vyriausybinei organizacijai - Office of Government Commerce (OGC).  Teisė į ITIL prekinį ženklą priklauso D. Britanijos vyriausybinei organizacijai - Office of Government Commerce (OGC). 
Raktažodžiai