ITIL (8 vs Dabartinis)

ITIL (8 vs Dabartinis)

Versija 8 iš 27 Sau 2008, 22:40

Main
 
Redaguoti versiją
← Compare with Previous Revision

Dabartinė versija

Main
 

Content

Line #10 Line #10
Atsižvelgdama į patikrinimo rezultatus D. Britanijos laivyno vadovybė ėmėsi kurti IT valdymo metodologijas, paremtas geriausios praktikos pavyzdžiais (''Best practice''), kurios, apibendrintos, ir tapo ITIL. Į ITIL kūrimą buvo įtrauktos žymios konsultacinės bendrovės (pvz., "Pink Elephant"), universitetai, D. Britanijos valdžios institucijos.  Atsižvelgdama į patikrinimo rezultatus D. Britanijos laivyno vadovybė ėmėsi kurti IT valdymo metodologijas, paremtas geriausios praktikos pavyzdžiais (''Best practice''), kurios, apibendrintos, ir tapo ITIL. Į ITIL kūrimą buvo įtrauktos žymios konsultacinės bendrovės (pvz., "Pink Elephant"), universitetai, D. Britanijos valdžios institucijos. 
   
-Kaip kompleksinė IT valdymo metodologija, ITIL susiformavo, besiremiant Configuration management metodologijomis, išvystytomis apie 1960-1970 metus, daugiausiai - JAV. Šios metodikos davė pradžią ITIL Service Support moduliui. Skirtingai nuo daugumos apie 1980-uosius egzistavusių IT valdymo metodologijų, ITIL įtraukė ir netechnines verslo valdymo metodikas, garantuojančias paslaugų teikimo įvertinimą, garantijas klientams, verslo tęstinumą ir pan. - pastarosios sritys sudaro Service Delivery modulį. +Kaip kompleksinė IT valdymo metodologija, ITIL susiformavo, besiremiant Configuration management metodologijomis, išvystytomis apie 1960-1970 metus, daugiausiai - JAV. Šios metodikos davė pradžią ITIL [[Service Support]] moduliui. Skirtingai nuo daugumos apie 1980-uosius egzistavusių IT valdymo metodologijų, ITIL įtraukė ir netechnines verslo valdymo metodikas, garantuojančias paslaugų teikimo įvertinimą, garantijas klientams, verslo tęstinumą ir pan. - pastarosios sritys sudaro [[Service Delivery]] modulį. 
   
   
Raktažodžiai