it
SM.lt
Mažo paveiksliuko kaina
Žiūrėti kodą
itSM Pradžia
ITIL
Procesinis vald...
Metodologijų pa...
?
itSM.lt Meniu
Į pradžią
itSM Forumas
Vadybos testai
LinkedIn itSM grupė
Visi blogo straipsniai
Prenumerata (RSS/Atom)
Procesinis valdymas
ISO-9000
Balanced Scorecard
Six Sigma
ITIL
- Service Support
- Service Delivery
Naudingos nuorodos
Common Sense
Main
Home
Puslapiai
Aptarimas
Pakeitimų sąrašas
Naudotojo meniu
Prisijungti
Registruotis
Nustatymai ...
Išplėstinis persukimas
Išorinės nuorodos
Mažo paveiksliuko kaina
Žiūrėti kodą
Aptarimas (3)
Istorija
Skirtumai
?
Mažo paveiksliuko kaina
All Sections
--------------------
Daugiau
Atsiųsti
Uždaryti
[[Image:top_10_brands-2010.jpg|right]] Iš pažįstamų dizainerių neretai tenka išgirsti istorijas apie tai, kaip kokia nors naujai susikūrusi firma užsako pas juos interneto svetainę, o kartu paprašo sukurti ir įmonės logotipą. Paprastai užsakovai logotipo prašo, kaip priedo, nemokamo bonuso. Kitus kartus tenka išgirsti, kaip kažkokios naujos įmonės vadovas pasibaisi, išgirdęs, kad dizaineris už logotipo sukūrimą užsiprašė 2000 litų. "Kaip galima už kelias raides prašyti tokios sumos, mums čia visą svetainę dvigubai pigiau sukurt žadėjo, o tas logotipas taigi tik kamputyje matomas?" Žinoma, logotipas teužima internetinio puslapio kamputį, mažą vizitinės kortelės plotelį, kraštelį firminio blanko, nepadeda geriau rašyti firminiam tušinukui, o kai įmonė sugalvoja parduoti savo seną mašiną, papuoštą tuo logotipu, jis tiktai trukdo. Bet užduokite sau paprastą klausimą: kas yra mano įmonė, kaip ją atpažįstu? Ką pagalvoja potencialus klientas, pamatęs mano firmos pavadinimą? Ar išvis koks nors klientas mano įmonę atpažįsta? Kodėl kažkas į mano įmonę turi atkreipti dėmesį, o paskui dar ir jos neužmiršti? Logotipas - tai ženklas, kuriuo mes pažymime įmonę - tam, kad ji būtų ne šiaip įmonė, o visų pirma "kažkas". Kažkas, kas yra daugiau, nei paslaugas teikianti bendrovė, kažkas, kas yra daugiau, nei prekių gamintojas. Kažkas, kas yra ne šiaip kažkas, o įmonė, reprezentuojama logotipo. Klientas mato ne anonimus, o realią įmonę. Reali įmonė turi būti atpažįstama ir įsimenama. Ką įsimena klientas? Įmonės darbuotojus, geografinę įmonės vietą, parduodamą produktą? Darbuotojai keičiasi, vieta - irgi. Keičiasi ir produktas, negana to, daugmaž tą patį produktą juk siūlo ir dešimtys ar šimtai konkurentų. Kodėl klientas turi įsiminti jus, būtent jus? Ir išvis, kaip jis jus įsimins? Pagal [http://www.millwardbrown.com/Libraries/Optimor_BrandZ_Files/2010_BrandZ_Top100_Chart.sflb.ashx Brandz duomenis], Google prekės ženklo kaina 2010 pasiekė 114 milijardų dolerių. IBM ženklo kaina - 86 milijardus. Apple ženklo kaina - 83 milijardus. Tiek kainuoja logotipas. Ženkliukas, kuris klientams leidžia atpažinti įmonę. Taip, Google, Microsoft, Coca Cola ar kiti gigantai - tai milžiniškos kompanijos, kurių metinės pajamos gali lenkti netgi Lietuvos biudžetą. Bet pagalvokit paprastai: jei jūsų įmonė dar tik startuojanti, prekės ženklas taps esminiu dalyku, kurio dėka klientai jus atsimins. Net ir 10 tūkstančių litų už logotipą naujai įmonei - labai nedidelė kaina. -- [[Ričardas Savukynas]], 2010
Raktažodžiai :
Redagavimo apibendrinimas :
Raktažodžiai
Aktyvaus planavimo ciklas (1)
Alignability (1)
APC (1)
APM (1)
apribojimų teorija (1)
APS (1)
Artendus (2)
auditas (2)
Balanced Scorecard (2)
BC (1)
best practice (1)
blogas (1)
blogiausia praktika (1)
Borse Hermes (1)
BSC (1)
Capability Maturity Model (1)
Client relationship management (1)
CMM (2)
CMMI (2)
CMS (2)
CobIT (3)
Configuration management (1)
Continuity (1)
CRM (1)
Customer relationship management (1)
diagrama (2)
DocLogix (1)
duomenų valdymas (1)
ekonomika (1)
FITS (1)
flow chart (2)
geriausia praktika (2)
greitas diegimas (1)
human resources (1)
humoras (1)
informacijos valdymas (1)
internetas (2)
inventorizacija (1)
ishikawa (1)
ISO-9000 (5)
ISO-9001 (5)
ISPL (1)
istorija (1)
IT (1)
ITIL (13)
itSM (2)
IT valdymas (1)
kapitalizmas (1)
klientų aptarnavimas (1)
kokybės vadyba (4)
konfigūracijų valdymas (1)
Lietuva (1)
logotipas (1)
LOTS (1)
Malcolm Baldridge (1)
marketing (1)
marketingas (3)
MBNQA (1)
metodologija (4)
Microsoft (1)
Microsoft Operations Framework (1)
MOF (1)
monitoringas (1)
naujienos (1)
nuorodos (1)
optimizavimas (1)
palyginimas (2)
pardavimai (2)
Pareto (2)
paslaugų teikimas (1)
personalo vadyba (1)
personnel management (1)
Pirkimai (1)
Pirkimų valdymas (1)
planavimas (3)
procesai (10)
procesinis valdymas (5)
programinė įranga (1)
projektų valdymas (1)
Quality award (1)
revizija (1)
rizikos (2)
rėmėjai (1)
sales (1)
Sarbanes Oxley (1)
saugumas (1)
security (1)
sertifikavimas (1)
Service desk (2)
Six Sigma (2)
SOX (1)
standartas (2)
standartizacija (1)
statistika (2)
straipsniai (1)
strategija (1)
strateginis valdymas (1)
SWOT (2)
terminai (1)
testai (2)
tikslai (1)
vadyba (6)
verslas (1)
wiki (2)
wikyblog (1)
worst practice (1)
įvadas (10)