it
SM.lt
Naujas Lietuvos prekės ženklas
Žiūrėti kodą
itSM Pradžia
ITIL
Procesinis vald...
Metodologijų pa...
?
itSM.lt Meniu
Į pradžią
itSM Forumas
Vadybos testai
LinkedIn itSM grupė
Visi blogo straipsniai
Prenumerata (RSS/Atom)
Procesinis valdymas
ISO-9000
Balanced Scorecard
Six Sigma
ITIL
- Service Support
- Service Delivery
Naudingos nuorodos
Common Sense
Main
Home
Puslapiai
Aptarimas
Pakeitimų sąrašas
Naudotojo meniu
Prisijungti
Registruotis
Nustatymai ...
Išplėstinis persukimas
Išorinės nuorodos
Naujas Lietuvos prekės ženklas
Žiūrėti kodą
Aptarimas
Istorija
Skirtumai
?
Naujas Lietuvos prekės ženklas
All Sections
--------------------
Daugiau
Atsiųsti
Uždaryti
[[Image:eziukas_2-1.jpg|right]] Atrodytų, nemažai jau praėjo laiko nuo tų aistrų dėl Lietuvos prekės ženklo. Pirmiausiai išaiškėjo, kad nugalėtojas - tiesiog akivaizdus plagiatas, vėliau Lietuvos prekės ženklu buvo išrinktas visiškai jokių jausmų nesukeliantis spalvotų stačiakampių kratinys. Panagrinėkime, ką turi daryti geras prekinis ženklas, ypač toks - skirtas turistams: # Prekės ženklas turi sukelti aiškius teigiamus jausmus potencialiam klientui: pasitikėjimą, geranoriškumo pojūtį. Klientas iš prekės ženklo turi gauti galimybę nuspėti, kokio lygio paslaugas jis gaus. Ženklas pats turi tapti pardavėju, pasakojančiu apie produktą ir įtikinančiu pirkti - atvykti į Lietuvą. # Prekės ženklas turi išsiskirti iš kitų ženklų, turi būti originalus, gal net pozityviai šokiruojantis, sukeliantis mintis ir jausmus: stipri kliento reakcija yra garantija, kad ženklas įtakos. Kuo daugiau klientas galvos apie šį ženklą, tuo geriau jį įsimins, tuo lengviau bus įtikintas pasirinkti būtent šį produktą - turizmą Lietuvoje. # Prekės ženklas turi būti savas, įsimenamas ir atkartojamas, toks, kurį prisimintum kuo ilgiau. Jei prekės ženklą atkartoti gali net vaikas - tai itin gerai. Jei vaikas dar ir nori jį kartoti - dar geriau. Vaikai vadovaujasi emocijomis. Suaugę žmonės pasąmoningai tai daro lygiai taip pat. Jei žmogus prekės ženklą atsimins ir po metų - tai reikš, kad jis įsiminė prekę ir ją pirks - atvažiuos į Lietuvą. Specialiai čia nedėjau oficialaus Lietuvos prekės ženklo. Tam, kad akivaizdžiai pamatytume, ar jis sugeba atlikti iškeltus reikalavimus. Manyčiau, kad dauguma čia skaitančių nei neprisimena, kaip tas ženklas atrodo. Prastas ženklas. Nuostabu, kad Internete atsirado žmonių, kurie nutarė šias problemas ištaisyti: ėmė ir sukūrė visai kitokį Lietuvos prekės ženklą - tokį, kuris atitinka visus gero prekės ženklo reikalavimus. Pažvelgęs į šį prekės ženklą, matau, kad buvo rimtai padirbėta, ieškant visų galimybių ženklą padaryti geru. Rezultatas akivaizdus: šis prekės ženklas - "Ežiukas" jau plinta tarp blogerių. Man šis ženklas patinka. Aš juo pasitikiu: jis sukelia gerus jausmus, yra įsimenamas ir tiesiog siūlo apsilankyti Lietuvoje. Tad prašau ir jūsų: turite blogą ar svetainę? Įsidėkite Ežiuką pas save. Persiųskite šį ženklą draugams, pažįstamiems, pasiūlykite ir jiems prisidėti prie kito Lietuvos įvaizdžio. Tegul Ežiukas keliauja po internetą, kviesdamas į Lietuvą turistus ir linksmindamas mus pačius :-) --[[Ričardas Savukynas]] , 2009
Raktažodžiai :
Redagavimo apibendrinimas :
Raktažodžiai
Aktyvaus planavimo ciklas (1)
Alignability (1)
APC (1)
APM (1)
apribojimų teorija (1)
APS (1)
Artendus (2)
auditas (2)
Balanced Scorecard (2)
BC (1)
best practice (1)
blogas (1)
blogiausia praktika (1)
Borse Hermes (1)
BSC (1)
Capability Maturity Model (1)
Client relationship management (1)
CMM (2)
CMMI (2)
CMS (2)
CobIT (3)
Configuration management (1)
Continuity (1)
CRM (1)
Customer relationship management (1)
diagrama (2)
DocLogix (1)
duomenų valdymas (1)
ekonomika (1)
FITS (1)
flow chart (2)
geriausia praktika (2)
greitas diegimas (1)
human resources (1)
humoras (1)
informacijos valdymas (1)
internetas (2)
inventorizacija (1)
ishikawa (1)
ISO-9000 (5)
ISO-9001 (5)
ISPL (1)
istorija (1)
IT (1)
ITIL (13)
itSM (2)
IT valdymas (1)
kapitalizmas (1)
klientų aptarnavimas (1)
kokybės vadyba (4)
konfigūracijų valdymas (1)
Lietuva (1)
logotipas (1)
LOTS (1)
Malcolm Baldridge (1)
marketing (1)
marketingas (3)
MBNQA (1)
metodologija (4)
Microsoft (1)
Microsoft Operations Framework (1)
MOF (1)
monitoringas (1)
naujienos (1)
nuorodos (1)
optimizavimas (1)
palyginimas (2)
pardavimai (2)
Pareto (2)
paslaugų teikimas (1)
personalo vadyba (1)
personnel management (1)
Pirkimai (1)
Pirkimų valdymas (1)
planavimas (3)
procesai (10)
procesinis valdymas (5)
programinė įranga (1)
projektų valdymas (1)
Quality award (1)
revizija (1)
rizikos (2)
rėmėjai (1)
sales (1)
Sarbanes Oxley (1)
saugumas (1)
security (1)
sertifikavimas (1)
Service desk (2)
Six Sigma (2)
SOX (1)
standartas (2)
standartizacija (1)
statistika (2)
straipsniai (1)
strategija (1)
strateginis valdymas (1)
SWOT (2)
terminai (1)
testai (2)
tikslai (1)
vadyba (6)
verslas (1)
wiki (2)
wikyblog (1)
worst practice (1)
įvadas (10)