FITS (1 vs 2)

FITS (1 vs 2)

Versija 1 iš 27 Sau 2008, 17:37

Main
 
Redaguoti versiją

Versija 2 iš 27 Sau 2008, 17:40

Main
 
Redaguoti versiją
Compare with Next Revision →

Content

Line #10 Line #10
Visi šie procesai susideda į ištisinį ciklą: paslaugų apibrėžimas (strategija), naujų bei atnaujintų paslaugų įvedimas (pakeitimai), paslaugų gerinimas (proaktyviniai procesai) ir paslaugų priežiūra (reaktyviniai procesai).  Visi šie procesai susideda į ištisinį ciklą: paslaugų apibrėžimas (strategija), naujų bei atnaujintų paslaugų įvedimas (pakeitimai), paslaugų gerinimas (proaktyviniai procesai) ir paslaugų priežiūra (reaktyviniai procesai). 
   
 +[[Image:fits_diagram.gif]] 
   
Savo procesais bei moduliais FITS veik niekuo nesiskiria nuo [[ITIL]], esminiai nuokrypiai - didelis supaprastinimas, mažesnis dėmesys dokumentacijai, didesnis dėmesys nuolatiniam procesų gerinimui (pastarasis dalykas, beje, dabar jau giliai akcentuojamas ir ITIL v3), ypatingai akcentuojamas proaktyvumas. FITS metodologija sukurta, ilgą laiką mokyklų IT padaliniuose taikant [[ITIL]] metodologiją ir analizuojant klaidas bei sunkumus, iškylančius diegiant [[ITIL]] - neproporcingai didelį biurokratizavimą, nesubalansuotą procesų valdymą (kai vieni procesai, pvz., [[Incident management]], išvystomi, o kiti, pvz., [[Change management]] - nepaliečiami), neapgalvotai pasirenkamos procesų valdymo programos ir pan.. Vienas iš labiausiai akcentuojamų dalykų - tai, kad FITS labiau orientuota į proaktyvinį veiksmą, teigiama, kad techninis palaikymas - tai ne šiaip incidentų sprendimo padalinys, o paslaugos teikėjas, turintis užtikrinti, kad incidentai išvis nekiltų.  Savo procesais bei moduliais FITS veik niekuo nesiskiria nuo [[ITIL]], esminiai nuokrypiai - didelis supaprastinimas, mažesnis dėmesys dokumentacijai, didesnis dėmesys nuolatiniam procesų gerinimui (pastarasis dalykas, beje, dabar jau giliai akcentuojamas ir ITIL v3), ypatingai akcentuojamas proaktyvumas. FITS metodologija sukurta, ilgą laiką mokyklų IT padaliniuose taikant [[ITIL]] metodologiją ir analizuojant klaidas bei sunkumus, iškylančius diegiant [[ITIL]] - neproporcingai didelį biurokratizavimą, nesubalansuotą procesų valdymą (kai vieni procesai, pvz., [[Incident management]], išvystomi, o kiti, pvz., [[Change management]] - nepaliečiami), neapgalvotai pasirenkamos procesų valdymo programos ir pan.. Vienas iš labiausiai akcentuojamų dalykų - tai, kad FITS labiau orientuota į proaktyvinį veiksmą, teigiama, kad techninis palaikymas - tai ne šiaip incidentų sprendimo padalinys, o paslaugos teikėjas, turintis užtikrinti, kad incidentai išvis nekiltų. 
Raktažodžiai