Katastrofiška problemėlė (3 vs 4)

Katastrofiška problemėlė (3 vs 4)

Versija 3 iš 18 Spa 2009, 13:30

Main
 
Redaguoti versiją
← Compare with Previous Revision

Versija 4 iš 19 Spa 2009, 01:50

Main
 
Redaguoti versiją
Compare with Next Revision →

Content

Line #42 Line #42
# Trumpinti atstumus tarp skirtingų įmonės padalinių, griauti tarpdepartamentinius barjerus. Dar Edvardo Demingo iškelta idėja sako, kad jei du įmonės padaliniai gali susišnekėti be aukštesnės vadovybės, rezultatai bus geresni. Priežastis akivaizdi - mažiau tarpinių, informaciją iškraipančių grandžių.  # Trumpinti atstumus tarp skirtingų įmonės padalinių, griauti tarpdepartamentinius barjerus. Dar Edvardo Demingo iškelta idėja sako, kad jei du įmonės padaliniai gali susišnekėti be aukštesnės vadovybės, rezultatai bus geresni. Priežastis akivaizdi - mažiau tarpinių, informaciją iškraipančių grandžių. 
# Gerinti horizontalius ryšius tarp darbuotojų: tai leis ir įvardinti problemas tiksliau, ir neretai jas išspręsti be tarpininkų. Vadinamieji "team building" renginiai - visai nebloga priemonė.  # Gerinti horizontalius ryšius tarp darbuotojų: tai leis ir įvardinti problemas tiksliau, ir neretai jas išspręsti be tarpininkų. Vadinamieji "team building" renginiai - visai nebloga priemonė. 
 +# Kai kuriais (deja, tik kai kuriais) atvejais labai veiksminga priemonė - žemesnio lygio vadovams suteikti kiek tik įmanoma didesnes sprendimo teises. Komunikacijos grandinė sutrumpėja - atitinkamai, sprendimų efektyvumas padidėja. 
# Amerikoje gimusi ir Japonijoje išpopuliarėjusi metodika - paskiriems žemutinių grandžių darbuotojams duoti trainiojimosi įmonėje dieną ar savaitę: nieko neveikiantys darbuotojai stebi veiklą, aprašo esamas savo ar kitų padalinių problemas ir jų taisymo pasiūlymus. Nors metodas elementarus, jo efektyvumas labai nemažas.  # Amerikoje gimusi ir Japonijoje išpopuliarėjusi metodika - paskiriems žemutinių grandžių darbuotojams duoti trainiojimosi įmonėje dieną ar savaitę: nieko neveikiantys darbuotojai stebi veiklą, aprašo esamas savo ar kitų padalinių problemas ir jų taisymo pasiūlymus. Nors metodas elementarus, jo efektyvumas labai nemažas. 
# Kai kuriose Vakarų įmonėse praktikuojamas metodas - visiems vadovams, prieš pradedant eiti pareigas, duoti po vieną dieną padirbėti visus įmanomus darbus. Gamyklos direktorius, padirbėjęs ir prie konvejerio, ir sandėlio kroviku, ir cecho valytoju, ir buhalterio pagalbininku, ne tik geriau įsivaizduoja įmonės problemas, bet ir žymiai tiksliau supranta darbuotojų pateikiamą informaciją.  # Kai kuriose Vakarų įmonėse praktikuojamas metodas - visiems vadovams, prieš pradedant eiti pareigas, duoti po vieną dieną padirbėti visus įmanomus darbus. Gamyklos direktorius, padirbėjęs ir prie konvejerio, ir sandėlio kroviku, ir cecho valytoju, ir buhalterio pagalbininku, ne tik geriau įsivaizduoja įmonės problemas, bet ir žymiai tiksliau supranta darbuotojų pateikiamą informaciją. 
Line #50 Line #51
# Puikus metodas tikslesnei informacijai surinkti - tai reguliarūs auditai ir veiklos vertinimai: tai alternatyvūs informacijos gavimo būdai, kurie leidžia ne tik į padėtį pažvelgti iš šalies, bet ir užtikrina, kad galimi informacijos iškraipymai tikrai neatitiks tų, kurie veikia pačioje įmonėje.  # Puikus metodas tikslesnei informacijai surinkti - tai reguliarūs auditai ir veiklos vertinimai: tai alternatyvūs informacijos gavimo būdai, kurie leidžia ne tik į padėtį pažvelgti iš šalies, bet ir užtikrina, kad galimi informacijos iškraipymai tikrai neatitiks tų, kurie veikia pačioje įmonėje. 
# Būdas efektyvesniam pokyčių diegimui - tai tikslingos darbo grupės, kuriose dalyvautų ir aukščiausia įmonės vadovybė: šitaip užtikrinama, kad patys reikšmingiausi vadovybės sprendimai bus įgyvendinami žymiai tiksliau, su mažeseniais iškraipymais.  # Būdas efektyvesniam pokyčių diegimui - tai tikslingos darbo grupės, kuriose dalyvautų ir aukščiausia įmonės vadovybė: šitaip užtikrinama, kad patys reikšmingiausi vadovybės sprendimai bus įgyvendinami žymiai tiksliau, su mažeseniais iškraipymais. 
-# Pagerinti korporatyvinę atmosferą, išgyvendinti darbuotojų baimę - šioji tampa viena iš pagrindinių informacijos iškraipymų priežasčių. Darbuotojai, kurie nebijo kritikuoti ar kalbėti apie bėdas, informaciją pateikia kardinaliai tiksliau. +# Kritiškai svarbus dalykas - pagerinti korporatyvinę atmosferą, išgyvendinti darbuotojų baimę - šioji tampa viena iš pagrindinių informacijos iškraipymų priežasčių. Darbuotojai, kurie nebijo kritikuoti ar kalbėti apie bėdas, informaciją pateikia kardinaliai tiksliau. 
-# Visus darbuotojus mokyti elementarių vadybos pagrindų. Suprasdami įmonės padalinių sąveiką, vadovybės darbo metodus bei įmonės tikslus, darbuotojai daug geriau gali įvertinti skirtingos informacijos prioritetus bei reikalingumą. +# Labai paprastas, efektingas, tačiau menkai žinomas metodas - visus darbuotojus mokyti elementarių vadybos pagrindų. Suprasdami įmonės padalinių sąveiką, vadovybės darbo metodus bei įmonės tikslus, darbuotojai daug geriau gali įvertinti skirtingos informacijos prioritetus bei reikalingumą. 
 +# Maži žingsneliai - tai irgi neblogas būdas. Žmonėms sunku suvokti bei įgyvendinti didelius ir kompleksiškus sprendimus: kuo sudėtingiau, tuo labiau iškraipoma informacija. Jeigu pokyčius darysite nedidelius, o sprendimus - paprastus, klaidų skaičius mažės. 
 +# Galų gale, brangus, tačiau veiksmingas klasikinis būdas - tai ciklinis pokyčių įgyvendinimas: nesvarbu, kad pirmą kartą sprendimą pavyko įdiegti tik trečdaliu. Jei nenuleisite rankų ir kartosite, per keletą kartų informacinės klaidos bus eliminuotos. 
 +  
   
Reziumuodamas, visgi turiu pasakyti, kad informacijos tikslumo problema yra visaapimanti ir vieno būdo jai išspręsti nėra. Vienintelis kelias kovoti su informacijos iškraipymais - tai kovoti visais įmanomais būdais.  Reziumuodamas, visgi turiu pasakyti, kad informacijos tikslumo problema yra visaapimanti ir vieno būdo jai išspręsti nėra. Vienintelis kelias kovoti su informacijos iškraipymais - tai kovoti visais įmanomais būdais. 
   
--[[Ričardas Savukynas]] , 2009  --[[Ričardas Savukynas]] , 2009 
Raktažodžiai