Raktiniai darbuotojai (3 vs 4)

Raktiniai darbuotojai (3 vs 4)

Versija 3 iš 9 Vas 2008, 15:21

Main
 
Redaguoti versiją
← Compare with Previous Revision

Versija 4 iš 24 Vas 2008, 01:35

Main
 
Redaguoti versiją
Compare with Next Revision →

Content

Line #38 Line #38
# Darbuotojui dažnai skambinama darbo reikalais, kai jis atostogose, serga ar pan.  # Darbuotojui dažnai skambinama darbo reikalais, kai jis atostogose, serga ar pan. 
# Tai ne vadovaujantis darbuotojas, o jei ir vadovaujantis - tai apatinių grandžių arba prastas vadovas  # Tai ne vadovaujantis darbuotojas, o jei ir vadovaujantis - tai apatinių grandžių arba prastas vadovas 
 + 
 +Identifikavus raktines personas, galima planuoti, ką su jomis daryti. Dažniausiai naudojamas vienas iš šių sprendimų: 
   
* Struktūrinis sprendimas - jei tik įmanoma, įvesti naują pareigybę, kurioje numatytos raktinio darbuotojo atliekamos specifinės funkcijos bei pasamdyti jam pagalbininką (tam, kad atsirastų pakeičiamumas). Neabejotina, kad tokiems darbuotojams būtina sukurti ir motyvaciją - suteikti gražesnį pareigų pavadinimą, patogesnę darbo vietą (pvz., atskirą darbo kabinetą), padidinti atlyginimą: jų išėjimo atveju nuostolis bus nesulyginamai didesnis, nei bet kokios įsivaizduojamos išlaidos, kokias įmonė patirs, apsisaugodama. Reikia turėti omeny, kad panašūs struktūriniai pakeitimai toli gražu ne visada būna efektyvūs.  * Struktūrinis sprendimas - jei tik įmanoma, įvesti naują pareigybę, kurioje numatytos raktinio darbuotojo atliekamos specifinės funkcijos bei pasamdyti jam pagalbininką (tam, kad atsirastų pakeičiamumas). Neabejotina, kad tokiems darbuotojams būtina sukurti ir motyvaciją - suteikti gražesnį pareigų pavadinimą, patogesnę darbo vietą (pvz., atskirą darbo kabinetą), padidinti atlyginimą: jų išėjimo atveju nuostolis bus nesulyginamai didesnis, nei bet kokios įsivaizduojamos išlaidos, kokias įmonė patirs, apsisaugodama. Reikia turėti omeny, kad panašūs struktūriniai pakeitimai toli gražu ne visada būna efektyvūs. 
Raktažodžiai