ISPL

ISPL

ISPL (angl. Information Services Procurement Library) - tai IT paslaugų ir įrangos pirkimo metodologija, sukurta 1999, finansuojant Europos Komisijai.

Metodologija kurta, smarkiai orientuojantis į ITIL bei PRINCE2 valdymo metodologijas, paremta geriausiomis praktikomis (best practice), tyrimu apie maždaug 200 realių pirkimų.

Pagrindiniai ISPL tikslai - rizikos valdymas (risk management), kontraktų valdymas bei planavimas, atsižvelgiant tiek į paslaugos gavėją, tiek ir į paslaugos tiekėją.

Metodologija išsamiai nagrinėja kliento bei tiekėjo santykius, išskaidydama juos į keturias fazes:

  • Apibrėžiami reikalavimai: reikalavimų apibrėžimo ISPL nenagrinėja, tačiau numato, kad prieš pradedant pirkimą, reikalavimai turi būti aiškiai apibrėžti - pastarųjų keitimas paties pirkimo metu nėra pageidautinas.
  • Nustatomi pirkiniai: pirkėjo bei tiekėjo organizacijos turi tiksliai nustatyti, kokią informaciją bei paslaugas jie nori gauti vieni iš kitų.
  • Situacijos analizė, rizikų identifikavimas, strategijos pasirinkimas: kliento organizacija turi nustatyti ir įvertinti galimas rizikas bei pašalinti jas, pasirenkant tinkamą paslaugų gavimo strategiją.
  • Sprendimai: klientui gaunant paslaugas, kiekviename proceso žingsnyje paslaugų gavimas bei teikimas turi būti stebimas ir daromi sprendimai dėl tolimesnių veiksmų.



Diskusija apie ISPL

Komentarai

Aptarimas
Tags: ISPL, Pirkimai, Pirkimų valdymas Paskutinį kartą keistas 21:49 Pen, 1 Vas 2008 , keitimus įvykdė Main. Peržiūrėtas 2,523 kartų Children Susiję puslapiai share Pasidalinti
Raktažodžiai