Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 6 iki 10 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Ishikawa

PuslapisKeistas: 22 Lap 2009, 03:01Sukurtas: 22 Lap 2009, 00:52

Ishikawa (fishbone arba ašakinės) diagramos - viena iš populiariausių priemonių, skirtų įmonių organizacinės veiklos analizei, problemų paieškai, rizikų vertinimui, paslaugų ar gamybos procesų optimizavimui ir pan..

Šių diagramų pavadinimas kilęs nuo japonų vadybos eksperto Kaoru Ishikawa pavardės - apie 1960 metus sukurtos diagramos padėjo efektingai optimizuoti Kavasakio laivų statyklų veiklą, o greitai išplito po visą pasaulį.

... Skaityti daugiau(180 žodžių)

Katastrofiška problemėlė

PuslapisKeistas: 19 Spa 2009, 05:11Sukurtas: 18 Spa 2009, 15:22

informacijos_valdymas.jpg Kiekvienas darbuotojas yra matęs, kaip aukščiausia įmonės vadovybė sugalvoja ir paskui daro įmonėje visokias nesąmones. Ir kiekvienas aukšto lygio vadovas yra matęs, kaip darbuotojai nesuvokia logiškų sprendimų. Keista realybė?

Daugelis yra matę ir situaciją, kai reikalingi sprendimai, atrodytų, aiškūs, tačiau vadovybė jų nepriima, o jei ir nusprendžia - tų sprendimų kažkodėl nepavyksta įgyvendinti. Nereta įmonė pakliūna į tokią pelkę, kur atrodo, kad viskas blogai, o nieko pakeisti, kiek bebandytum, nepavyksta... O juk yra kažkokios priežastys, dėl kurių šitaip nesiseka.

... Skaityti daugiau(1492 žodžių)

Naujas Lietuvos prekės ženklas

PuslapisKeistas: 13 Rugs 2009, 14:32Sukurtas: 13 Rugs 2009, 14:11

eziukas_2-1.jpg Atrodytų, nemažai jau praėjo laiko nuo tų aistrų dėl Lietuvos prekės ženklo. Pirmiausiai išaiškėjo, kad nugalėtojas - tiesiog akivaizdus plagiatas, vėliau Lietuvos prekės ženklu buvo išrinktas visiškai jokių jausmų nesukeliantis spalvotų stačiakampių kratinys.

Panagrinėkime, ką turi daryti geras prekinis ženklas, ypač toks - skirtas turistams:

  1. Prekės ženklas turi sukelti aiškius teigiamus jausmus potencialiam klientui: pasitikėjimą, geranoriškumo pojūtį. Klientas iš prekės ženklo turi gauti galimybę nuspėti, kokio lygio paslaugas jis gaus. Ženklas pats turi tapti pardavėju, pasakojančiu apie produktą ir įtikinančiu pirkti - atvykti į Lietuvą.
... Skaityti daugiau(406 žodžių)

UTF

PuslapisKeistas: 8 Rugs 2009, 13:57Sukurtas: 8 Rugs 2009, 13:57

UTF - universali raidžių koduotė, leidžianti panaudoti kelių kalbų specifines raides viename tekste. Priklausomai nuo kodavimo būdo, paprastai išskiriama UTF-8 koduotė, kuri įprasta ir mums, bei sudėtingesnės UTF-16 bei UTF-32 koduotės, paprastai naudojamos tik hieroglifus taikančiose šalyse (Kinijoje ir Japonijoje).

Šiuo metu UTF jau išstūmė anksčiau naudotus ASCII koduočių variantus, neleidusius naudoti kelių kalbų viename puslapyje (įskaitant ir kelias tarpusavy nesuderinamas koduotes, naudotas lietuviškoms raidėms).

... Skaityti daugiau(79 žodžių)

Wiki

PuslapisKeistas: 8 Rugs 2009, 13:50Sukurtas: 8 Rugs 2009, 13:50

Wiki - interneto svetainių rūšis, leidžianti kurti giliai semantiškai apjungtus straipsnius. Tekstas šiose svetainėse formatuojamas, naudojant paprastas komandas, kurių dėka net nepatyręs naudotojas gali greitai ir patogiai sukurti nuorodas į kitus straipsnius, paryškintą tekstą, antraštes ir t.t..

Tarp populiariausių programų, skirtų wiki kūrimui - Mediawiki ir Wikyblog.

Daugelis wiki svetainių yra visiškai atviros - lankytojai gali bet kada jas paredaguoti, papildyti straipnius ar sukurti naujus įrašus. Lietuvoje populiariausios Wiki tipo svetainės - Vikipedija ir Pipedija.

... Skaityti daugiau(95 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai