Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 56 iki 60 iš 67   Ankstesnis   Kitas

APM

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 18:18Sukurtas: 27 Sau 2008, 18:16

Alignability Process Model (APM) - supaprastintas ir konkretizuotas ITIL metodologijos variantas, 1999-aisiais pradėtas kurti "Service Management Partners" kompanijoje. APM labiau, nei ITIL orientuotas į didelių kompanijų IT aptarnavimo skyrius, mažiau dėmesio kreipia į programinės įrangos kūrimą ir pan. - pvz., Release management procesai nagrinėjami labai paviršutiniškai. Skirtingai, nei ITIL, APM modelis yra komercinis, ne atviras.

... Skaityti daugiau(375 žodžių)

CRM

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 17:50Sukurtas: 27 Sau 2008, 17:49

CRM (angl. Client Relationship Management) arba Ryšių su klientais valdymas - tai, greičiau, ne tiek metodologija, kiek rinkinys programų bei idėjų, palengvinančių marketinginių akcijų valdymą, paslaugų pardavimą bei palaikymą įvairiose, ypač - prekybinėse įmonėse.

Pirmosios tokios idėjos kilo tada, kai apie 1970-1980 pardavėjai sugalvojo IT panaudoti klientų duomenų bazes tam, kad surinkti kontaktinę klientų informaciją reklaminių pasiūlymų siuntimui. Vėliau truputį išplėstos sistemos buvo panaudotos dar ir klientų atrankai, remiantis ankstesniais pirkiniais, o dar vėliau - ir reklaminių akcijų efektyvumo įvertinimui.

... Skaityti daugiau(338 žodžių)

ISO 9000

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 17:27Sukurtas: 27 Sau 2008, 17:27

ISO 9000 – tai rinkinys standartų, nusakančių įmonių vadybos sistemas bei apiebendrintus reikalavimus įmonėms, kurioms keliami produktų (prekių ar paslaugų) kokybės kontrolės reikalavimai.

Esminis ISO-9000 serijos standartų tikslas - kad prekių ar paslaugų pirkėjas būtų užtikrintas, jog perkami produktai atitiks deklaruojamą kokybę. Kokybė užtikrinama reikalaujant, kad įmonė kontroliuotų visas įmanomas veiklas, kurios tiesiogiai ar netiesiogiai gali įtakoti produktų gendamumą, užsakymų savalaikį vykdymą, etc.. Vienas iš reikalavimų - nuolatinis produktų kokybės gerinimas, pasiekiamas per įmonės procesų kokybės vadybą.

... Skaityti daugiau(593 žodžių)

CobIT-ITIL

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 15:18Sukurtas: 27 Sau 2008, 15:17

ITIL-CobIT palyginimo lentelė


ITIL Process Process Control Objective COBIT Process
... Skaityti daugiau(3268 žodžių)

Service desk

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 14:51Sukurtas: 27 Sau 2008, 02:37

Service desk - ITIL sąvoka, reiškianti klientų aptarnavimo skyrių, paremtą SPOC (angl. Single Point of Contact) koncepcija. Bendru požiūriu, Service Desk - tai įmonės padalinys, kompetetingai atstovaujantis kliento interesus IT įmonės ar padalinio viduje.

Žiūrint detaliau, Service Desk - tai visuma procesų, procedūrų, žmonių, veiksmų ir pan., atsakingų už bendravimą su klientu, operatyvų teisingos informacijos klientui suteikimą, incidentų registraciją ir pan.

... Skaityti daugiau(198 žodžių)

Ankstesnis 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai