Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 46 iki 50 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Bebrai

PuslapisKeistas: 25 Rugp 2009, 01:23Sukurtas: 25 Rugp 2009, 01:23

Bebrai - siaubingi legendiniai gyviai. Dauginasi internetuose. Ėda smegenis.

Jei netyčia aptikote šitą puslapį - jums labai pasisekė. Jūs radote puslapį, kuris egzistuoja tik todėl, kad bebrai yra tapę siaubą keliančia Lietuvos legenda.

Mad


Radioaktyvi žiurkė

PuslapisKeistas: 25 Rugp 2009, 09:06Sukurtas: 25 Rugp 2009, 05:15

thumbRadioaktyvi Žiurkė pas mus gyveno daugelį metų. Aš nejuokauju, nors frazė skamba, kaip iš post-apokaliptinio filmo. Mes turėjome Radioaktyvią Žiurkę (netgi iš didžiosios raidės!), kurios taip ir nesugebėjom nudobti.

Įmonė, kurioje dirbau, tapo bene pirmąja Lietuvoje DocLogix sistemos naudotoja. Tai buvo Microlink - didelė ir nuostabi tarptautinė įmonė, kurioje man teko nemažai pradirbti, darant karjerą nuo eilinio klientų aptarnavimo vadybininko iki kokybės vadovo. Tai buvo ir viena pirmųjų Pabaltijo įmonių, ėmusių taikyti ITIL - jei ne ši, geriausias patirtis pateikianti metodologija, nebūtų atsiradęs ir šitas straipsnis.

... Skaityti daugiau(892 žodžių)

DocLogix

PuslapisKeistas: 25 Rugp 2009, 06:09Sukurtas: 25 Rugp 2009, 06:09

DocLogix - gan populiari Lietuvoje dokumentų tvarkymo programa. Leidžia saugoti įvairius failus, kontroliuoti jų skaitymo ir rašymo teises, palaiko pilnavertį versijavimą. Turi modulius, skirtus CRM procesams ir pan., leidžia nustatyti ir tam tikrus dokumentų patvirtinimo mechanizmus.


QoS

PuslapisKeistas: 25 Rugp 2009, 17:38Sukurtas: 25 Rugp 2009, 17:38

QoS, Quality of Service (liet. Paslaugos kokybė) – santrumpa, reiškianti paslaugos kokybinį rodiklį. QoS santrumpa dažniausiai taikoma, kalbant apie IT paslaugas, ypač - apie kompiuterių tinklus, nors galima ją taikyti ir bet kokioms kitoms paslaugoms.

QoS sąvoka taikoma, kalbant apie tokius techninius kokybės rodiklius, kaip ICMP atsakymo laikas, IP paketų praradimas, procesoriaus apkrovimas ar pan. parametrai, rodantys vienų IT sistemų sugebėjimą aptarnauti kitų sistemų reikalavimus. Ypač svarbu tokius parametrus analizuoti, kai tenka valdyti paslaugas, kurios tų pačių sistemų teikiamos skirtingomis apkrovomis, prioritetais ir pan., todėl neretai QoS sąvoka naudojama SLA sutartyse.

... Skaityti daugiau(195 žodžių)

Įvadas į ITIL

PuslapisKeistas: 31 Rugp 2009, 07:07Sukurtas: 25 Rugp 2009, 20:57

itil-beer-small-medium-business_1.jpg Daugelis klausia, kas visgi tas ITIL? Apie tai esu rašęs ne kartą, apie privalumus ir taikymą - irgi. Tačiau pastebiu, kad nors medžiagos (ir reklaminių straipsnių) apie ITIL daugėja, visgi lieka ir klausimų apie tai, kam jis reikalingas, ir kas tai išvis yra, jau nekalbant apie pasakymus, esą ITIL skirtas tik didelėms įmonėms.

Kodėl mes mokomės iš savų klaidų?

... Skaityti daugiau(1824 žodžių)

Ankstesnis 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai