Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 6 iki 10 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Configuration management

PuslapisKeistas: 24 Rugp 2009, 02:19Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:33

Configuration management (Konfigūracijų valdymas) - visuma veiksmų, procesų ir procedūrų, skirtų CMDB (konfigūracijos valdymo duomenų bazės, angl. Configuration Management Data Base) palaikymui.

Pagrindinės šio proceso sąvokos - tai CMDB (konfigūracijų duomenų bazė) ir CI (CMDB įrašas, iš angl. Configuration Item).

Konfigūracijų valdymas - bene seniausias iš ITIL procesų, faktiškai, ITIL kūrėjai įtraukė jau nuo ~1960-ųjų kurtas konfigūracijų valdymo metodologijas į ITIL, jas keisdami tik tiek, kad būtų galima suderinti su kitais procesais. Tiesa, ITIL konfigūracijų valdymo sąvoka yra platesnė, pritaikyta visų firmai svarbių duomenų valdymui. Konfigūracijų valdymo procesas yra labai svarbus, apjungiantis kitus palaikymo procesus į vieną visumą: jei įmonė įstengia efektyviai vykdyti šį procesą, galima tarti, kad ji valdo visą savo IT ūkį.

... Skaityti daugiau(450 žodžių)

CMDB

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:36Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:36

Vienu iš svarbiausių dalykų, diegiant ITIL, tampa CMDB (angl. Configuration Management Data Base) - duomenų bazė, kurioje saugoma visa informacija apie IT įmonėje ar padalinyje naudojamą ar valdomą aparatinę ir programinę įrangą. Įrašas apie tokią įrangą vadinamas CI (angl. Configuration Item).

Platesne prasme CMDB galima laikyti ir kitas duomenų bazes, susijusias su IT valdymu - paslaugų duomenų bazes, inventoriaus valdymo programas ir t.t., tuo pačiu CI gali reikšti ne tik įrangą, bet ir įmones, žmones, dokumentus ir pan..

... Skaityti daugiau(663 žodžių)

Service delivery

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:39Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:39

Service delivery (Paslaugos teikimas) - tai paslaugų teikimo klientui valdymas. Paslaugų teikimo procesai užžtikrina, kad paslaugos būtų pateikiamos taip, kaip nurodyta sutartyje tarp kliento ir paslaugos teikėjo, formalizuoja įsiparigojimus, užtikrina pastarųjų priežiūrą. Tradiciškai, paslaugos teikimas susideda iš penkių disciplinų, tačiau neretai prie jų prijungiama atskira ITIL sritis - IT Security management (IT saugumo valdymas).

... Skaityti daugiau(318 žodžių)

Service support

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:41Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:41

Service support (paslaugų palaikymas) - šeši ITIL procesai, skirti klientų bei paslaugų aptarnavimui. Šių procesų paskirtis - užtikrinti, kad klientas būtų efektyviai aptarnaujamas, paslauga būtų kiek įmanoma kokybiškesnė, gedimų šalinimas būtų optimalus, o įvairūs techniniai pakeitimai nedarytų neigiamos įtakos paslaugos gavėjui.

Service Support nagrinėja šiuos procesus:


  • Service desk (Help desk, klientų aptarnavimo padalinys) - ITIL nagrinėjamas kaip funkcija, perduodanti klientų užklausimus, incidentus ir pan. į kitus procesus.
... Skaityti daugiau(267 žodžių)

IT Service continuity management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 21:51Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:47

IT Service Continuity Management (IT SCM) yra procesas, skirtas katastrofų, susijusių su IT paslaugų nutrūkimu, valdymui. Šio proceso pagalba užtikrinamas IT paslaugų tiekimo nenutraukimas bei verslo tęstinumas.

IT SCM sąveikauja su visais ITSM/ITIL procesais, ypač su:

... Skaityti daugiau(389 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai