Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 61 iki 65 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Katastrofiška problemėlė

PuslapisKeistas: 19 Spa 2009, 05:11Sukurtas: 18 Spa 2009, 15:22

informacijos_valdymas.jpg Kiekvienas darbuotojas yra matęs, kaip aukščiausia įmonės vadovybė sugalvoja ir paskui daro įmonėje visokias nesąmones. Ir kiekvienas aukšto lygio vadovas yra matęs, kaip darbuotojai nesuvokia logiškų sprendimų. Keista realybė?

Daugelis yra matę ir situaciją, kai reikalingi sprendimai, atrodytų, aiškūs, tačiau vadovybė jų nepriima, o jei ir nusprendžia - tų sprendimų kažkodėl nepavyksta įgyvendinti. Nereta įmonė pakliūna į tokią pelkę, kur atrodo, kad viskas blogai, o nieko pakeisti, kiek bebandytum, nepavyksta... O juk yra kažkokios priežastys, dėl kurių šitaip nesiseka.

... Skaityti daugiau(1492 žodžių)

Ishikawa

PuslapisKeistas: 22 Lap 2009, 03:01Sukurtas: 22 Lap 2009, 00:52

Ishikawa (fishbone arba ašakinės) diagramos - viena iš populiariausių priemonių, skirtų įmonių organizacinės veiklos analizei, problemų paieškai, rizikų vertinimui, paslaugų ar gamybos procesų optimizavimui ir pan..

Šių diagramų pavadinimas kilęs nuo japonų vadybos eksperto Kaoru Ishikawa pavardės - apie 1960 metus sukurtos diagramos padėjo efektingai optimizuoti Kavasakio laivų statyklų veiklą, o greitai išplito po visą pasaulį.

... Skaityti daugiau(180 žodžių)

Iš ko susideda paslauga

PuslapisKeistas: 22 Lap 2009, 02:30Sukurtas: 22 Lap 2009, 01:46

Help_Key.jpg Manyčiau, kiekvienas, ar bent jau beveik kiekvienas verslo įmonės vadovas žino, kad klientas - tai viskas. Klientas neša pinigus, jo dėka įmonė egzistuoja, darbuotojai gauna atlyginimus, o pats vadovas irgi turi darbą. Būtent todėl sakoma, kad kliento noras - įstatymas. Bet kaip nustatome, ar klientas patenkintas gaunama paslauga ar preke?

Viena iš dažniausių problemų, kamuojančių įmones ir trukdančių gauti gerus rezultatus - tai ta pati ISO-9001 standarte apibrėžiama "orientacija į klientą". Vienas iš esminių dalykų, optimizuojant bet kurią įmonę - tai visų be išimties jos padalinių pertvarka tokiu būdu, kad būtų įmanoma bent netiesiogiai įvertinti tokio padalinio naudą, atnešamą klientui, o tuo pačiu - ir įmonei.

... Skaityti daugiau(772 žodžių)

apribojimų teorija

PuslapisKeistas: 22 Lap 2009, 04:02Sukurtas: 22 Lap 2009, 04:02

Apribojimų teorija (angl. Theory of Constraints arba TOC) - labai bendro pobūdžio vadybos metodologija, pirmą kart paskelbta Eliyahu M. Goldratt knygoje "The Goal", 1984 metais.

Pagrindinė Goldratt išsakyta TOC mintis - kad įmonės ar padalinio veiklą paprastai trikdo vos keletas esminių kliūčių (apribojimų), kurias pašalinus ar sutvarkius, veiklos rezultatyvumas žymiai pagerėja. Kartu Goldratt teigia, kad bet kurioje įmonėje ar padalinyje visada galima atrasti bent vieną tokią kliūtį (apribojimą), kuris juntamai trikdo veiklą, blogina jos rezultatus.

... Skaityti daugiau(683 žodžių)

Kai tikrintojai neteisūs

PuslapisKeistas: 3 Vas 2010, 10:45Sukurtas: 2 Vas 2010, 17:10

atejo_auditas.jpg Norint aiškiai suvokti, kas yra geriausia praktika, neretai tenka pasiaiškinti, kas gi ta blogiausia praktika. Kodėl tam tikri dalykai turi būti daromi, laikantis tam tikrų nuostatų ir kodėl tos nuostatos yra besąlygiškai geros?

Todėl šį kartą parašysiu apie vieną ganėtinai paprastą, bet toli gražu neakivaizdų atvejį, kuris puikiai demonstruoja, kas yra bloga praktika ir kodėl kai kurie šabloniški sprendimai, dažnam atrodantys netgi abejotinais - neretai yra ne tik geriausi, bet ir vieninteliai duodantys rezultatų.

... Skaityti daugiau(930 žodžių)

Ankstesnis 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai