Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 61 iki 65 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Financial management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 04:06Sukurtas: 27 Sau 2008, 04:06

IT finansų valdymas - tai sritis, apimanti visus finansinius IT veiklos aspektus. IT finansų valdyme remiamasi įprastinėmis kaštų bei menedžmento apskaitos metodikomis, tiesa, dažniau orientuojamasi į atitikimą išvystytoms, matricinėms kaštų bei pajamų skaičiavimo metodologijoms. Skirtingai nuo CobIT, ITIL finansų valdymas nėra visos metodologijos atskaitos taškas, dažniau remiamasi įprasta geriausia praktika, leidžiančia lengviau prisitaikyti prie verslo, o ne konkretaus verslo naudojama apskaita, prie kurios būtų pririšamas visas IT valdymas.

... Skaityti daugiau(570 žodžių)

Service Level management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 04:02Sukurtas: 27 Sau 2008, 04:02

Paslaugų teikimo lygio valdymas (Service Level management, SLM) - tai esminis, visų IT įsipareigojimų vykdymą kontroliuojantis (o tuo pačiu - ir visą IT veiklą reguliuojantis) procesas. Paslaugų lygio valdymas gali gerai veikti tik įgyvendinus kitus procesus, bet, kita vertus, visi kiti procesai yra išties prasmingi, tik esant paslaugų teikimo valdymui: bet kurio IT proceso tikslas - įgyvendinti kliento reikalavimus taip, kaip to nori klientas. Būtent kliento norus formalizuoja ir leidžia kontroliuoti SLM valdomos paslaugų teikimo sutartys.

... Skaityti daugiau(339 žodžių)

Availability management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:57Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:56

Pateikiamumo valdymas (Availability management) - ITIL metodologijos sritis, kartu su Service Level management kontoliuojanti paslaugų kokybę (pateikiamumą, patikimumą ir pan.). Šiems vertinimams naudojamos monitoringo programos, incidentų statistika ir t.t.. Pagrindinis šio proceso tikslas - padėti optimizuoti paslaugų kokybę už saikingą kainą.

Esant išvystytam pateikiamumo valdymo procesui, egzistuoja šie subprocesai:

... Skaityti daugiau(452 žodžių)

Change management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:53Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:53

Pakeitimų valdymas (angl. Change management) - plati sąvoka, į kurią gali būti įtraukta praktiškai visa įmonės veikla, kuri tik nėra susijusi su gedimų šalinimu, veiklos rodiklių įvertinimu ir pan.. Siauresne prasme pakeitimų valdymas - tai bet kokių darbų, kurie tik susiję su CMDB pakeitimais, valdymas.

Dar kuriant konfigūracijų valdymo metodologijas, buvo įsitikinta, kad teisingą informaciją apie naudojamus resursus, įrangą, programas ir pan. įmonė gali turėti tik tada, kai visi tokių resursų įvedimai, pakeitimai ir šalinimai yra registruojami (kitaip tariant, išsaugomi reikalingi duomenys). Konfigūracijų valdymo procesas pats savaime negali užtikrinti, kad CMDB bus teisinga ir pilna: net atkakliausias konfigūracijų administratorius gali nesužinoti apie realiai atliktus įrangos pakeitimus ar naują įrangą, todėl, jei nėra pakeitimų valdymo, netgi teisinga ir pilna CMDB ilgainiui tampa neteisinga, joje išlieka tik dalis įmonės įrangą aprašančių įrašų. Todėl reikalingas procesas, kuris užtikrintų, kad visi pakeitimai atsispindėtų įmonės naudojamoje CMDB.

... Skaityti daugiau(434 žodžių)

Service support

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:41Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:41

Service support (paslaugų palaikymas) - šeši ITIL procesai, skirti klientų bei paslaugų aptarnavimui. Šių procesų paskirtis - užtikrinti, kad klientas būtų efektyviai aptarnaujamas, paslauga būtų kiek įmanoma kokybiškesnė, gedimų šalinimas būtų optimalus, o įvairūs techniniai pakeitimai nedarytų neigiamos įtakos paslaugos gavėjui.

Service Support nagrinėja šiuos procesus:


  • Service desk (Help desk, klientų aptarnavimo padalinys) - ITIL nagrinėjamas kaip funkcija, perduodanti klientų užklausimus, incidentus ir pan. į kitus procesus.
... Skaityti daugiau(267 žodžių)

Ankstesnis 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai