Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 51 iki 55 iš 67   Ankstesnis   Kitas

CobIT-ITIL

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 15:18Sukurtas: 27 Sau 2008, 15:17

ITIL-CobIT palyginimo lentelė


ITIL Process Process Control Objective COBIT Process
... Skaityti daugiau(3268 žodžių)

CobIT

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 21:55Sukurtas: 27 Sau 2008, 15:13

CobIT (Control Objectives for Information and Related Technologies) - viena iš populiariausių IT valdymo metodologijų, kuriama ir palaikoma tarptautinės ISACA organizacijos. Įgyvendina Sarbanes-Oxley verslo valdymo metodologijos reikalavimus IT valdymui.

Dabar naudojamą 3-iąjį CobIT leidimą sudaro 7 metodologiją aprašantys leidiniai bei juos papildantis audito gidas (pastarasis kartais išskiriamas iš šių tarpo, kaip papildomas leidinys):

... Skaityti daugiau(556 žodžių)

itSM Partneriai

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 21:13Sukurtas: 27 Sau 2008, 04:17

Mūsų partneriai:

Išvardintos įmonės nėra mūsų finansuotojai - tai tiesiog įmonės, kurių vadovybė remia ITIL, ISO-9000 bei kitus procesinio valdymo metodus, kitaip tariant - organizacijos, kurių darbuotojai supranta, kam ši svetainė skirta :-)

... Skaityti daugiau(97 žodžių)

Financial management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 04:06Sukurtas: 27 Sau 2008, 04:06

IT finansų valdymas - tai sritis, apimanti visus finansinius IT veiklos aspektus. IT finansų valdyme remiamasi įprastinėmis kaštų bei menedžmento apskaitos metodikomis, tiesa, dažniau orientuojamasi į atitikimą išvystytoms, matricinėms kaštų bei pajamų skaičiavimo metodologijoms. Skirtingai nuo CobIT, ITIL finansų valdymas nėra visos metodologijos atskaitos taškas, dažniau remiamasi įprasta geriausia praktika, leidžiančia lengviau prisitaikyti prie verslo, o ne konkretaus verslo naudojama apskaita, prie kurios būtų pririšamas visas IT valdymas.

... Skaityti daugiau(570 žodžių)

Service Level management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 04:02Sukurtas: 27 Sau 2008, 04:02

Paslaugų teikimo lygio valdymas (Service Level management, SLM) - tai esminis, visų IT įsipareigojimų vykdymą kontroliuojantis (o tuo pačiu - ir visą IT veiklą reguliuojantis) procesas. Paslaugų lygio valdymas gali gerai veikti tik įgyvendinus kitus procesus, bet, kita vertus, visi kiti procesai yra išties prasmingi, tik esant paslaugų teikimo valdymui: bet kurio IT proceso tikslas - įgyvendinti kliento reikalavimus taip, kaip to nori klientas. Būtent kliento norus formalizuoja ir leidžia kontroliuoti SLM valdomos paslaugų teikimo sutartys.

... Skaityti daugiau(339 žodžių)

Ankstesnis 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai