Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 36 iki 40 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Terminai

PuslapisKeistas: 24 Rugp 2009, 02:14Sukurtas: 3 Kov 2008, 11:42

Procesinėje vadyboje taikomų terminų sąrašas

  • Administravimas, administracinis valdymas - tai visą įmonės veiklą koordinuojantis procesas, atsakingas už išteklių ir darbo užduočių paskirstymą tarp organizacijos padalinių/procesų. Esminė administravimo proceso paskirtis - įmonės strategijos įgyvendinimas.
  • Procesas – tarpusavyje susijusių funkcijų visuma, kuri žaliavas (pačia plačiausia įmanoma prasme) paverčia produkcija (prekėmis ar paslaugomis).
... Skaityti daugiau(1527 žodžių)

Configuration management

PuslapisKeistas: 24 Rugp 2009, 02:19Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:33

Configuration management (Konfigūracijų valdymas) - visuma veiksmų, procesų ir procedūrų, skirtų CMDB (konfigūracijos valdymo duomenų bazės, angl. Configuration Management Data Base) palaikymui.

Pagrindinės šio proceso sąvokos - tai CMDB (konfigūracijų duomenų bazė) ir CI (CMDB įrašas, iš angl. Configuration Item).

Konfigūracijų valdymas - bene seniausias iš ITIL procesų, faktiškai, ITIL kūrėjai įtraukė jau nuo ~1960-ųjų kurtas konfigūracijų valdymo metodologijas į ITIL, jas keisdami tik tiek, kad būtų galima suderinti su kitais procesais. Tiesa, ITIL konfigūracijų valdymo sąvoka yra platesnė, pritaikyta visų firmai svarbių duomenų valdymui. Konfigūracijų valdymo procesas yra labai svarbus, apjungiantis kitus palaikymo procesus į vieną visumą: jei įmonė įstengia efektyviai vykdyti šį procesą, galima tarti, kad ji valdo visą savo IT ūkį.

... Skaityti daugiau(450 žodžių)

BSC SWOT

PuslapisKeistas: 24 Rugp 2009, 04:33Sukurtas: 28 Vas 2008, 10:19

BSC SWOT arba Balanced Scorecard SWOT analizė - tai adaptuota SWOT metodika, ištaisanti vieną iš pagrindinių SWOT problemų - visišką nestruktūruotumą pagal veiklos sritis bei dalinai pataisanti SWOT trūkumus, neleidžiančius kurti tarpusavyje susietus planus paskiriems įmonės padaliniams. BSC SWOT analizę 2001 metais sukūrė procesinio valdymo ekspertai Lenartas Norbergas (Lennart Norberg) ir Teris Braunas (Terry Brown).

... Skaityti daugiau(329 žodžių)

Problem management

PuslapisKeistas: 24 Rugp 2009, 04:35Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:29

Problem management, (Problemų valdymas) - tai procesas, atsakingas už incidentų (gedimų) priežasčių identifikavimą bei šalinimą. Šio proceso tikslas - atrasti problemas, išaiškinti jų kilmę, rasti jų sprendimo būdus. Suradus sprendimo būdą, pakeitimų valdymo procesas pašalina problemas. Tuo atveju, kai sprendimo būdai nerasti, turi būti atrandami daliniai sprendimai (angl. workaraund), palengvinantys incidentų valdymo procesą.

... Skaityti daugiau(352 žodžių)

Incident management

PuslapisKeistas: 24 Rugp 2009, 07:35Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:23

Incidentų valdymas (angl. Incident management) - ITIL procesas, atsakingas už gedimų šalinimą.

Pagrindinė šio proceso sąvoka - incidentas - reiškia bet kokį paslaugos teikimo sutrikimą, nepriklausomai nuo sutrikimo priežasčių ar kaltininkų. Incidentas turi būti sprendžiamas kuo greičiau atkuriant paslaugos teikimą, nesiaiškinant dėl ko ta paslauga sutriko ar kaip sutrikimo išvengti ateityje. Kai paslauga vėl ima veikti, incidentas laikomas išspręstu.

... Skaityti daugiau(199 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai